Er du AC Horsens’ nye medarbejder?


2. oktober 2018

AC Horsens søger ny medarbejder til en spændende stilling, og du kan læse hele stillingsopslaget herunder.

Administrativ kundeservicemedarbejder med flair for kunde- og sponsorpleje

Superligaklubben AC Horsens søger pr. 1 januar 2019 en smilende og udadvendt administrativ kundeservicemedarbejder til klubbens billetsalg og sponsoraktivering.

AC Horsens er Østjyllands Superligaklub. Vi ligger godt placeret midt i ligaen og afvikler kampe på højt professionelt niveau med mange tilskuere og sponsorarrangementer på CASA Arena i Horsens.

Til vores kampe og sponsorarrangementer servicerer vi mange tusinde tilskuere og sponsorer med billetter og sæsonkort, samt mangeartede special arrangementer for kunder og sponsorer.

Om stillingen:

Stillingen som administrativ kundeservicemedarbejder omfatter billethåndtering, besvarelse af henvendelser personligt, telefonisk og på mail, samt klargøring af billetter og sæsonkort op til kampe og salg på kampdage.

En stor del af stillingen indebærer betjening af kunder og sponsorer, hvor et tæt og godt servicerende samarbejde med kontorets øvrige medarbejdere er en forudsætning. Det forventes at stillingen er et administrativt knudepunkt, så du skal trives med at være en administrativ blæksprutte, der får hjulene på kontoret til at køre effektivt.

I AC Horsens forsøger vi altid at udvikle vores kundeservice til et endnu højere niveau, så en grundlæggende omstillingsparat indstilling er også en god forudsætning.

Stillingen indebærer også opfølgning og aktivering af sponsoreraftaler i vores CRM system, hvor både struktur og grundighed er vigtigt. En del udadvendt sponsorkontakt er også en stor del af opgaven, hvor sponsorerne skal have hjælp til aktiveringen af deres sponsorat.

Om dig:

Helt grundlæggende kræver stillingen som administrativ kundeservicemedarbejder flair for mennesker. Du skal interessere dig for kontakt med kunder, og lægge en ære i at betjene vores gule fans og sponsorer med et smil. Opgaverne kan være mange – og forskellige - i en organisation som vores. Det er derfor vigtigt, at du kan fungere i et hektisk miljø, hvor der er fart over feltet.

Du skal have lyst til at lære vores billetsystemer og CRM systemer at kende, og være nysgerrig på hvordan vi altid kan blive bedre. Stillingen kræver struktur og overblik, da den indgår i organisationens rygrad, så hvis du er god til lister, ark og statistikker, er det kun et plus. Stillingen kræver også et godt overblik og lysten til at arbejde med udvikling af sponsoraktiviteter.

Det praktiske:

Du bliver en del af en organisation med 14 halv- og fuldtidsmedarbejdere og vil indgå i det administrative team i organisationen under vores Administrations- og økonomileder.

Arbejdstiden er på fuld tid, og der må påregnes en del arbejde om aftenen og i weekender i forbindelse med afvikling af kampe.

Dine arbejdsopgaver vil være:

• Håndtering af billetter og kort i billetsystemet

• Besvarelse af kundehenvendelser personligt samt på telefon og mail

• Klargøring af billetter og kort til kampe

• Billetsalg og merchandisesalg til kampe

• Opfølgning og opdatering af sponsorkontrakter i CRM system

• Aktivering af sponsorater

• Være til rådighed og være fleksibel i forhold til forskellige ad hoc opgaver

Lønnen forhandles på baggrund af kvalifikationer.

Ansøgningsfrist d. 19 oktober 2018 – ansøgning, CV samt relevante dokumenter sendes til HR Chef Franka Abrahamsen på fa@achorsens.dk Ønsket start: 1. januar 2019

Hvis du ønsker yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakt HR-chef Franka Abrahamsen på mail fa@achorsens.dk eller mobil 21546536.